Actualitat

L’Associació de Comerciants de la Comarca de la Selva rep un premi per la iniciativa comercial col·lectiva

En concret s’ha premiat la campanya “Apropem el Comerç a la Selva. Tots som Comerç Local” que va desenvolupar-se el passat mes de novembre.

Ahir a la tarda es va fer entrega del reconeixement que la Conselleria d’Empresa i Treball ha fet a l’Associació de Comerç  i Empreses de Serveis de la Comarca de la Selva, en conjunt amb la federació de Comerç 

El premi, que l’ha rebut Montse Pujolràs com a representant de la l’Associació de Comerç de la Selva, juntament amb altres representants del sector al Palau de la Generalitat de Catalunya en un acte públic, premia la campanya “Apropem el Comerç a la Selva. Tots Som Comerç Local”. El reconeixement s’emmarca dins de la 22a edició dels Premis Nacionals de Comerç de la Generalitat de Catalunya i dels Premis nacionals als Establiments Comercials Centenaris de la Generalitat de Catalunya. 

La campanya premiada, que es va desenvolupar al llarg del mes de novembre de l’any anterior, consistia en demanar una Laura comprant als establiments locals adherits a l’Associació de Comerç i Empreses de Serveis de la comarca. Amb 25 Laures (moneda imaginària) es podia recollir un val de 10€ a l’Antic Escorxador ensenyant el DNI, en el cas de Vidreres

La implicació dels diferents agents integrants del centre urbà i la potenciació de la singularitat del territori, així com el grau de sostenibilitat mediambiental, econòmica i social, han estat alguns dels valors que s’han tingut en compte. 

Per l’alcalde, Jordi Camps ha posat en relleu la importància del comerç local: “Des de l’Ajuntament estem convençuts de la importància de la dinamització del comerç local. Perquè oferiu productes de consum local de qualitat, per la vostra proximitat, tan física com humana, pel servei i tracte al client i per la vostra atenció personalitzada… Per tot plegat sobren els motius per comprar als establiments del poble.”

La campanya Demana’ns una Laura

Va ser una iniciativa de la Federació de Comerç de la Selva per fomentar, reactivar i donar empenta al comerç local dels municipis de la comarca. Les associacions de comerciants de Vidreres, Santa Coloma de Farners, Breda, Sils i Sant Hilari Sacalm van treballar de manera conjunta per posar en marxa la campanya “Tots som comerç local” on la Laura, n’és el personatge estrella. 

En plena revolució digital i per l’increment desmesurat de compres en línea, de les quals n’han sortit beneficiàries les grans corporacions, s’ha considerat important impulsar el comerç local beneficiant els veïns i veïnes del poble. És per això que anteriorment s’havien fet altres campanyes en l’àmbit educatiu amb escoles d’educació infantil i primària, entre d’altres.

Continguts relacionats

Back to top button